طالع بینی نوروزی سال 91
                                 طالع بینی نوروزی سال 91

فروردین

    * سرگردان نباش

 به گزارش برترینها به نقل از مجله تپش ،یكی از علت‌های سرگردانی و بلا تكلیفی خود آدم‌ها هستند چون هنوز قادر به انتخاب نیستند. در نخستین فرصت، هدف زندگی‌تان را تعیین كنید تا هم خودتان و هم دیگران تكلیف‌شان را بدانند. مراقب كسانی كه ادعای دوستی می‌كنند باشید و فریب ادعاهای چاپلوسانه آن‌ها را نخورید، در عوض قدر دوستان یك‌رنگ خود را بدانید كه در كنار این دوستان از هرجای دیگری احساس آرامش می‌كنید و از همدلی آن‌ها استفاده كنید. دوستان واقعی همیشه در كنارتان می‌مانند و به شما در پیگیری اهداف‌تان كمك می‌كنند و انگیزه بخش هستند. موضوع مهم دیگر تمركز كردن روی توانایی‌های‌تان است. با پی‌گیری اهداف و دستیابی به آن‌ها، می‌توانید اعتماد به نفس‌تان را تقویت كنید و گام‌های مثبت بعدی را در زندگی‌تان بردارید.


اردیبهشت

    * از فرصت استفاده كن

ممكن است برای هر كسی میان كارهای تكراری‌اش یك وقفه غیرقابل پیش‌بینی پیش بیاید كه اینگونه افراد را تا حدودی دلسرد كند‌ اما به‌وجود آمدن این وقفه می‌تواند معنی نشاط‌آوری به زندگی و كار خسته‌كننده و ملال آور شخص دهد؛ پس از این فرصت استفاده كنید؛ گاهی اوقات تصمیم گرفتن به‌نظر كار خیلی سختی می‌آید چون بین انتخاب فعالیتی جدید دچار تردید می‌شوید. زیاد نگران این نباشید كه باید چه كاری بكنید؛ اجازه دهید قلب‌تان شما را در طول زندگی و در تصمیم‌گیری‌های‌تان راهنمایی كند. شما باید به‌دنبال هیجان باشید و ماجراجویی جدیدی را تجربه كنید، كمی به علائق و لذت‌های شخصی خود هم اهمیت دهید.


خرداد

    * خودت را كنترل كن

كنترل خود را در دست بگیرید و عاقلانه‌تر است اگر وقتی هر چند كوتاه را صرف تفكر در مورد امور مالی خود كنید، آیا نگاه واقع‌بینانه‌ای به بودجه خود دارید؟ روی عادت‌های خرج كردن خود نگاهی دوباره بیندازید و سعی كنید نگاهی عاقلانه‌تر روی خرج كردن خود داشته باشید. كارهای خود را به دقیقه آخر موكول نكنید و از فرصت‌های باقی‌مانده نهایت استفاده را ببرید. عصبانیت برای هر موضوع كوچك و بی‌ارزشی درست نیست و فقط پشیمانی را برای شما به‌دنبال دارد؛ منطقی‌تر با مسائل برخورد كنید، همیشه هم حق با شما نیست. با عصبانیت و برخورد نادرست در مسائل محبوبیت خود را در میان اطرافیان‌تان از دست می‌دهید، هر چند كه این حالت شما زودگذر باشد.


تیر

    * با فرد مورد اعتمادت مشورت كن

برای زندگی بهتر و موفق‌تر خود از گشایش مالی پیش روی‌تان استفاده كنید، در این مواقع عاقلانه‌ترین كار استفاده از یك راهكار مناسب برای حل مشكل احتمالی است. به خاطر داشته باشید كه خوش قلبی و مدیریت خوب در همه كارهای‌تان تاثیر مثبت خود را می‌گذارد، چه در خانه و چه در محیط كار همیشه سعی كنید، با انرژی خود به دیگران انگیزه بدهید و شادی را در جایی كه هستید به‌وجود آورید. منتظر این نباشید كه دیگران شما را شاد كنند بلكه گاهی لازم است شما شروع‌كننده یك فعالیت مفرح باشید و انسان‌های اطراف خود را به حركت بیندازید. همچنین به یاد داشته باشید هرگز از این‌كه اشتباه تصمیم‌گیری كنید ترس به‌خود راه ندهید، زیرا این ترس می‌تواند مانع قدرت تصمیم‌گیری شما شود.


مرداد

    * انرژی‌ات را حفظ‌كن

برای هر كسی پیش می‌آید كه نخواهد انرژی‌اش را با صحبت كردن در مورد احساساتش هدر بدهد؛ دلیل موفقیت شما هم منطقی‌تر شدن شماست. راه درست را انتخاب كنید، بهتر نیست نسبت به قطع خوشی‌های پوچ و بی‌ارزش واقع‌بین‌تر باشید و هدف خود را تعیین كنید؟ با مشخص كردن هدفی درست و با نگرش مثبت نسبت به شرایط پیش آمده به جلو قدم بردارید. اراده‌تان را قوی‌تر كنید و از افكار منفی دوری كنید چون اكثر مشكلات ما از افكار غلط متولد می‌شود. موفقیت وقتی به ما روی خوش نشان می‌دهد كه بخواهیم به دستش بیاوریم و حتی در تنگناها ناامید نشویم.


شهریور

    * روحیه‌ات را تقویت كن

گاهی اوقات زیاد فكر كردن می‌تواند مثل یك سد بزرگ شما را از پیشرفت عقب نگه دارد. همه آدم‌ها با ناملایمات مواجه می‌شوند اما بهترین عكس‌العمل برای مقابله با این ناملایمات در نظر گرفتن جنبه‌های مثبت زندگی است تا هر روز بیشتر و بیشتر سلامت جسمی و روحی خودتان را تقویت كنید. ممكن است هزینه‌های پیش‌بینی نشده زیادی سراغ‌تان بیاید اما در این شرایط نباید با نگرانی با آن‌ها برخورد كنید و فكر كردن و حل مشكل را به زمانی خوب موكول كنید تا بهترین تصمیم‌ها را بگیرید. سفر كوتاه مدت و مفرح برای تجدید قوا و بالا بردن روحیه‌تان مفید است. در سفر تفریحی به مسائل كاری و گرفتاری فكر نكنید، كمی به‌خودتان استراحت دهید تا روحیه خود را بازیابید و اجازه دهید تا اثر مثبتش را در زندگی‌تان نمایان كند.


مهر

    * خودت انتخاب كن

 برای عملی كردن تصمیمی كه گرفته‌اید دچار تردید نشوید، بهتر است رفتار و تصمیم‌تان از روی عقل باشد نه از روی احساسات زود گذر. نزدیكی به موفقیت زمانی است كه در مقابل‌قبول یا رد كردن پیشنهادی كه به شما می‌شود به‌طور دقیق و نه جزئی تمام جوانب را بسنجید و سپس بپذیرید یا رد كنید و این نكته را فراموش نكنید كه ممكن است این پیشنهاد مقدمه‌ای برای برنامه‌های طولانی مدت شما باشد. شما زمانی به موفقیت نزدیك‌تر می‌شوید كه با اندیشه و تفكر پیش بروید و صد در صد شانس را از آن خود كنید. یادتان باشد شانس یك بار در خانه را به صدا در می‌آورد.


آبان

    * رضایت خودتان مهم است

كمی در كنار خانواده باشید و به آن‌ها اهمیت بیشتری دهید، خیلی از ما خودمان را غرق در كارهای روزمره می‌كنیم كه ممكن است فرصت‌های خوب را از ما بگیرد و موجب پشیمانی ما شود كه در زمان مناسب از كنار خانواده خود بودن استفاده نكرده‌ایم. در شرایطی كه با تردید روبه‌رو هستید خانواده و افراد نزدیكتان می‌توانند مشاور‌ خوبی برای شما باشند. از این فرصت استفاده كنید و رابطه‌تان را با خانواده‌تان بهتر كنید. همیشه مناسب‌ترین روش صداقت در رفتار و گفتار است، شما انسان خوش شانسی هستید بر آنچه در ذهن‌تان است جامه عمل بپوشانید، زیرا پیامدی جز شادی و موفقیت برای شما نخواهد داشت.


آذر

    * از خوش شانسی بهره ببر

این مسئله خوب است كه حرف دل و زبان‌تان یكی است و در كل انسان رك گویی هستید ولی در بعضی مواقع مراقب باشید چون ممكن است فردی كه در مقابل شماست به‌دلیل زود رنج و حساس بودنش از شما ناراحت شود و از ادامه مسیر بازماند. هنگام صحبت كردن با دیگران تنها به‌خودتان فكر نكنید بلكه روحیات و ویژگی‌های مخاطب خود را هم در نظر بگیرید. به خاطر داشته باشید كه گاهی شنونده خوبی بودن بهتر از زیاد صحبت كردن است. احترام زمانی به‌وجود می‌آید كه خود شما نیز به دیگران احترام بگذارید. انسان‌ها نوع دیدگاه شما را از نحوه برخوردی كه با آن‌ها دارید حس كرده و براساس آن با شما برخورد می‌كنند. مراقب دیدگاه‌های خود باشید و با دیگران همان‌طوری رفتار كنید كه دوست دارید با شما رفتار شود.


دی

    * از تغییر استقبال كن

برای تصمیم‌هایی كه می‌گیرید قدری بیشتر تلاش كنید و روی آن‌ها وقت بگذارید. همیشه شروع یك كار سخت‌ترین مرحله انجام آن است اما بعد از مدتی كه انجام آن كار را به‌صورت روزانه انجام دادید، به‌صورت عادت در می‌آید و شما بهتر می‌توانید انجامش دهید. از شروع یك كار جدید نترسید و سعی كنید سختی شروع آن را به جان بخرید. وقتی ذهن‌تان را نسبت به یك كار جدید آشنا كنید، به مرور زمان انجام فعالیت‌های جدیدتر برای‌تان راحت‌تر به‌نظر می‌رسد و ذهن‌تان هم قوی‌تر می‌شود. علاوه‌بر این، باید هر روز وقت خود را روی فكر كردن روی تصمیم و فعالیت جدیدتان متمركز كنید تا آن را فراموش نكنید و جدی‌اش بگیرید.


بهمن

    * منعطف باش

مورد‌توجه قرار گرفتن برای همه شیرین و دلچسب است ؛ این توجه نتیجه رفتاری است كه آدم‌ها با یكدیگر دارند. اگر شما هم می‌خواهید در جمع دوستانه مورد توجه دیگران قرار بگیرید باید به آن‌ها توجه كنید و درك‌شان كنید. در مناسبت‌هایی خاص برای دوستان خود هدیه بخرید چون با این كار انرژی مثبت بیشتری را به آن‌ها خواهید رساند. نكته دیگر این‌كه، هرگز به دلیل این‌كه فكر می‌كنید گذر زمان ممكن است شرایط را بهتر كند در یك جا نمانید و به‌دنبال تغییری باشید كه آینده شما را تضمین كند، یادتان باشد تغییر از درون ناشی می‌شود. از خودتان انعطاف نشان دهید چون انسان‌های منعطف در شرایط مختلف موفق‌ترند.


اسفند

    * مثبت‌تر فكر و زندگی كن

اگر به‌دنبال بهبود روابطتان هستید، باید بدانید كه انتظار كمك داشتن از دیگران بیهوده است. چرا بهبود از خود شما شروع نشود؟ روی خودتان حساب كنید تا نتیجه بهتری را نصیب خود كنید. شما می‌توانید با برقراری ارتباط با همه ویژگی‌هایی كه در وجودتان است حركت را شروع كنید، احساس درماندگی ناشی از این است كه خودتان را دست كم می‌گیرید. به یاد داشتن این نكته كه ما همگی یكی هستیم، كمك می‌كند به همدلی بیشتری برسید و همه فشارهای روحی را به تنهایی به دوش نكشید. فشارهای روحی در نتیجه تصورات خود شماست. فكر خود را تغییر دهید تا زندگی بهتری را برای خود رقم بزنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









ارسال توسط میلاد م